Tuesday, July 6, 2010

Tgok WyaNG WIt my FREnw...Zoo

Hahahaaa..tgok wyng tgah2 mlm g...nie la yg pling aku suka klu kna spend ne..kakaaa...sempt g coretkan sikit luahan aku ne...kakaaa....esok udahlah mau p keja...abezzzla....n esok juga kna htr resume..napa la aku xda perasaan langsung ngan resume aku ne hah...owhhh...TIDAKKKK!!!!!!!!!....hah lupakan sumaaa..nk tgokk wyang dlu...hoooohoooo..entah bez ke tak ne...hohohoho...layaaaaaaaaaanNNN aja...nk p sembahyanG pulak surau da tutupppp..k nnti g smbunggggggOnCIe GuCIEEWW...
Paz tgok wyang...hohooo...wah mmg bez gler citernyaaaa...hohooo...x terkata mau keluar anak perut...kakakaaa...paz je dri tgok wyang zoo kitorg smbung g tgok citer "she out...ntah lupa da tjuknyaaa...kakakaa..kna spenD lgi..kakaaa..inila ba yg aku btoi2 sukaaa...

Hah ne geng n housemate aku kuar tgok wyang....

sempaT G poSiNg...

hah Nie Wyng 1ST kitorg tgok

2nd"she's out of my league"

bEst gak la citer kedua nieee...tpi mngantuk gak tyme tgok wyang ne..hohoooo

hah niE wyang yg aku btol2 mau tgOK....twilight....
..see u...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails