Sunday, July 4, 2010

KEmbAli pulANG....

Hah...malznyaaa ari nieee....aku da go back to kk town...hah~ xthu da nk wat pa kat umah..so jaln2 la jwbnyaaa nk hilgkan tension....hohoo....mmm...1st tyme aku nek buz aku x muntah...mm...tetiba pulak winduuu my papa n mama...tdi mama n papa yg hantr smpi keningau...lucu gak my parent ne..senyap2 x gtau family aku yg len...bab malas nnti suma nk ikut p mengantar..hahaaa....patutla aku heran tdi my papa pakai smart2..ingtkan nk g mana...kakakaaa.rupanyaaa nk htr aku....bez gak dapat parent sporting nee...n my mama blikan kasut comeyy bwat aku pulaak...beszzznyaaa..hihhiii..truz rasmi geng...kakakaa....

Hah ne dia kasut my mum bgi..

Esok pulaak seperti biasa jalani kehidupan aku..bgun awal..tgguu buzz n g ofizzz...esok merupakan bulan ke-2 aku d bank rakyat...bez gler....x rsa pon dcna...n esok ciap sedialah aku neee...hohoooooo..klah esok g smbung cite...me oncIe guCCiew...tataaa

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails