Saturday, July 31, 2010

1 planniNG TomorroWWW.............(^-^)

Be Happy


HAri jumaat merupakan ari yg paling bermakna bgi aku..bab pada sebelah petangnyaaa aku Da abez practical tepat2 jam 545 petang..lewat gak blikk..kin panazzzz...tpi nda pa bezzz gak...n ari ini juga kwan sepractical aku ne nmpak muka aku yg akan menjadi mErah bila aku Malu..............hohooooooooooooooooo...benggong...cobalaaa muka aku ne tidak menampakkan keSan apa2 jika berlaku apa2.............ooooooooooooooo...tIDAKKKKKKKKKKKK..n nak tahu ada lagi kisah sedey aku tyme neee..............akak sepupu aku da berenti kejaaa...so, paznie aku merempatlaaaa d mana2 tuk 1 bulan terakhir....huh!.....aku pikir gak kira nak pulang blik kimaniz ja klu mcm neee....toloNGGGG..........aku da X boleh berfikiR...tiDak..........tuk bulan 8 ne aku masih g tinggal dcna...paz nee.......tiiiiiiiiiiiiiiiiiit..tukar topik..
aku blik kg semalam ikut pacik aku..paz tue htr member aku sekali..........ingatkan my parent udah d kampung..rupa2nyaaaa ari Sabtu bru blik kmpung...so,mlm tue aku tido d umaah kazen aku sambil tgok wyang "SORCERER'S ApPENTICE" boley aku tertidooo pulak tgok wyANg tueee...adoiiiiiiiiiiiiiii penat tol kali hah...sampai kAzen aku AIM Bgi selimut ngan aku pon aku x sedAr..bab mlm tue demam aku mkin teruk gak laaa..n mlm n MLM ne pon Msih G tpi aku nk juga ISi blog Aku yg TErbiar nie...kikiiiiiiiiiiiiiiii...........
pada sebelah mlm pulak aku n my kaZen2 bwat rombongan Reramai2 g umah oRg kawEN...Gler tol...lambat tol majliznya mulaaa...sampai tertiDo2 g..hohooo..
Ahad pulak aku Ada plannnning wit my kazEN...YEYEEEE...demam pon demamlaaaa...nda sabaR mau tunggu esok....kla nk layan lgu ne dluuuuuuuuuu



lAYan ONCIE GUCCIIEEEEEEEEEEEW

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails