Monday, July 5, 2010

MMM…tenTang Aku….d Zaman Dlu kala..

Hah nie merupakan ari pertama aku meluah dlam blog…sblum ne mmg da bwat tpi apa kah beggongnyaa aku terlupa password g…Anyway, I find how 2 create blog…thankz fren..my frenw yg ajar aku…arigato gozayemaz taaa!(ceh ckp jepun korea lagi hah….entah btol ker tak…..yg penting aku nk tuliz pa yg terlintaz d kpla aku ne…sja2 nk luang masa skit tuk blog aku yg terbengkalai nie…hohooo..oncie..oncieee…mmmm pa nk citer haah...ok nk start dr aku kecik2 dlu la…hihiii….
Klu nk tau aku nie sorg budak yg kira nakal tahap gler laaa juga…keja aku suka buli kawan aku…kazen aku dulu2…ntahLA x bley d nilaii la kenakalan aku ne..n wak2 aku kecik2 dlu..tpi skrg daaa mkin puliah la dkatakan..esehh..eyala tue..ohoo…my mum said…yg aku nie x boleh klu x bergayaaaa setiap kali jalan.sanggup my mum crikan bungaa..ciap letak bungaaa g atas kepala….hahaaa…lawak glerr….btol ka aku nie…kakaaa….tpi bila da besar nk bergya pon xda mood da huhuu…


Hah ne la gmbr aku tyme kecik2….
ciap ada bungA g D rmbut tue hah..onciE..


Hoho..itz me..da simplE Gurlz..bru blJr bejaLan.

Ingat dlu tyme kecik2..pApa citer yg aku ne kwat memanjat..mana2 tmpat aku mau panjat ne ajaran akak2 aku la ne..ish..ish2..klu x aku x juga memanjat..hohoo…sampai kpala gue bertanda “benjoll”smpai skarg..…adakah…mcm lelaki gak tyme kecik2 dlu…lucuuuu gler..nk tau mcm ne citernyaaa…aku mau ambik patung d atas almari tue..skali tgok…aku jatuh dengan almari tue…terhimpit pulak bwa almari…benggong tol…nseb bek ada papa ku tyme aku jatuh tue..klu xda..alamtnyaaa…tuhan ja yang tau..huhuu..


Nie dia patung kesyangn aku from my mum n my dad..

Hohoho..hah nnti glah gue sambung citer aku ne hah…da ngantuk da nee….k..tataa..it’z me oncie guCCie.(^_^)daaaaa..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails