Thursday, July 29, 2010

FEveR....

mmm...da lama x post dekat Blog aku yg sunyiiiiiii n sepiii ne...da ada nyamuk da..kakakaaa....hari nie mmg ari yg pling bez yg pernah aku rasa dalam bank Kerjasama rakyat...x pernah rasakan epiwwwww seperti ini...
nk tau pada ari ne kitorg kena belanja makan tenghari..paz tue pulak staff bank tue bwat pulak sambutan besday tuk staff2 yg lahir pada bulan 3,4 n 5...x terbayang macamana kegembiraan doRang..memang bezzz sangt....heheee...
pa lagi tyme2 kitorg mkn durian..huuh!macam x pernah mkn durian....bez gler kllu mkn berebut2 ne eik...kakaaaaa...adakah patut durian yg da jatuh d lantai turut disapu masuk ke dalam mulut....mmg gler2la ari ne..kakaaa..pa lgi durian yg aku bru je mkn sket da si sapu oleh staff tueee...rasalaa durian Sedap dari mulutku...kakakaaaaa.....bru tau....tpi mmg gler2 la tdi....hohoo...guumukk pon gumuklaaa...kakaaa
maYb sekarng ne da musim durian so,suma da jadi demam duriAN...kakaaaa.....sebenarnya minggu ne aku rasa mcm mau demam..tpi aku paksa ja badan ku ne tuk bgun g practical..mau juga minta MC tpi ntahlaaa mcm malazz pulak...da berapa malam aku tido pakai bju sjuk....dEmaM aku da meREbak...hohoho...mau makn ubat malazz...huh! so, malam ne seperti biasa tido guna stokin bucukkkkkkkk aku n baju sejuk...d tambah ngan bantal2 bucukkkk kitorg serumah...kakakaaa..........mayB sekarg ne musim ujan...hohohoo...kita kena tima seadanyA.....nk sangat tgok wayang malam ne..kan bez kalu ada orang bawa.huh!..da xda ideA udah ne...mau blik umahku yg beZ tue...hihihii..k...me onciE...DAaaaa

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails