Thursday, July 15, 2010

AKU...I n MySElf(^O^)

Inilah kisah hidupku….AKU ne sorg yg boley dkatakan degil gak..tpi ada masa2 tertentu…nakalll ada sket ja, dlm Dri AKU ne.. AKU Sorg yg kwat sangt mengacau kaWan aku…kwaT membebel bley tahan gak la….hohooo padahal dlu AKU ne bley di katakan sush utk berkata2..org tanya 100 soalan aku Cuma jAwab ya@tidak ja..hahaa.cianlah kawan2 aku yg kenal aku tyme tue tpi skrg aku mulai kwat membebel…kwat Makn…terutamanya AiskRim…nk Tau dlu papa blikan aiskrim 2 kontainer besaR bley2 AKU abezkan 1 container…hah rasakan…mlm tue aku dapat demam panaZ gara2 makan Aiskrim yg Sdeap tue…Aiskrim Vanilaaa…my favorite..kakakaaa..nk tau pa yg my mum said.:hah ADa g 1 kontainer dlm peti sjuk tue..SindIran maut GEng…hoho…tpi AKU ne x pandai dgr gak..deGil la katakan….n 1 g
...................AKU sorg yg kwat ketawa..pa lgi klu kna kwan2 aku yg gler2…hah satu g tabiat aku yg xleh di buang..penakuT sgat2 nk linTaz Jalan ryaaa….selaGi org sebelah aku Bole d pegang aku pegang kwat2…klu le menyangkut..compom AKU da menyangkut..kakaaaa…aku coba tuk hapuzkan sikaP pEnakut aku ne…sampai sekarg x ilang2 penyakit aku neee….klu xda org kt sebelah aku ciaplaaa…sampai jlan rya sebelah nee..sjuk2la badan aku ne..hohohohooo…benggong tol..haaaaaah!!!!!

~Hah nie merupakan salah satu jalan yg pling aku geruni~~
...................N satu g tabiat buruk akuu..suka tidooo peluk org…ciaplaaa sapa2 yg tidoo dkat aku…hohohohooo….da brapa org da jadi mangsa peluk aku..kakakaa…termasuk my mum…hihhiiiiii..yg slalu jdi mangsa peluk aku..kakakaaa..tetiba pulak windu kat family akuuu...so, kwan2 jgalah family anda sebaik2nyaaa yaaa....syangi merekaa...onciE gucciE..daaa

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails