Saturday, July 10, 2010

caLLing From PerAntau...

hah nk tau kisah aku ari ne...huhuu..paz ja solat subuh smbung tido...hohoo...dasyat gleer2 aku tidooo...mmg ngantuk thap gaban...bukan main2...semalam aku kuar ngan kwan2 aku...tgook wyang...hohoo...mmg bez...yg penting aku dapt relaxkn otak aku ne bab sblumne practical...sabtu ahad la jdi tmpt ku mau hilgkan kebosanan aku ne duk d umah.....bowink gler gak ari ne...kemarin kitorg rancng ngan kwan aku nk kuar..tetiba pulak nda jdi..hohoho..Sdey Gak..tpi aku kna Faham Gak Situasi dia...haahhhh~bosannyaaa...tension duk umah....esok aku nak wat pa hah??????adoi..cobala ada org bwa aku jalan.....sdeYnyaaa...mau mkn Aiskrim neee....nk ilangkan tensiOn...huuuuuuuuuh!...bowink thap berabizz udah ne....toLOnGGGGGGG!!!!!
hah tepAT jam 12 tDi ADa Org Call AKu...nk tau Diala org yg plinG aku Cyng...Tpi sdeY gak..bila dia ckp Ngan aku Nnti klu Aku nk Blik malaysiA bley aku Bwa bini aKu kaaa..hah~paz tue dia Ckp ngan ko NanGEz yaa..AKU:HaaaH...don cRE Wat PA nk nanGEZ..hohoo...Kwatkn Smgt...aku X keSA la..kalu Aku aDa joDoh adlaH...da x keSA da NEr..aku nk Abezkan MAsa muda aku NE NGan ePiwww.....aku AKn GembiRA jika DIa jumPa orG yg BLey GembiraKan DIaa....(sdeY)...n sTu g yg aku Sdey Dlu dia panggiL aku "WANa"tpi kini aku n kau adalh perkaTaan akU n diA...hah...sudhlaH..malZ ku mau PikIr...hah....tensionnyaa....tOlggglaaaaa.................nk Mkan AIrkrimmmm.....hatEEE u...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails