Tuesday, July 6, 2010

my DReam is come TruE...

Mmm...aku terkejut bila kawan aku ckp ja pasal interview...oowh tkut tue mmg ada...tpi aku kna branikan diri ku jua tuk capai cita2 aku..nk tau sjak aku dri kecik lgi aku mmg teringin sgt mau keja bank...hohooo...jika aku d bri peluang ini aku coba tuk tidak lepazkannyaaa...insyallah aku mohon padamu ya allah..kau murahkan la rezeki aku n kwan2 ku...mudh2han...tidak bley terlalu mgharap sgt...ingat tue...klu ada rezeki adlah...syukurrr sgt2...bab aku ada hajat ne...umur aku 25 aku nk sgt g negara koreA..n p Disneyland....wah!!!jauh gler angan2 aku....n aku nk bantu mama n papa aku ciapkan umah kitorg kat kimanizz..aminnn...may allah blessing mE, Family n my Friend...hohooo


ne TempaT2 Yg aku Nk peGi....
n ne pulak aku suka sgt ngan rantai ne....aku akan cuba dapatkan ini suma...insyallah...cayok2 onCiE GuCCIEW...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails