Thursday, July 15, 2010

AkuKAh YG pAtut D PErsalahkan............

mmmmmm...seperti hari2 biasa inilah kehidupan bagi seorg buDak practical...bosan2...pa lgi ari nee...aku teringt mau blik umah makn aiskrim n tidooooooooooo...hari ini kmi bwat keja seperti biasaa..hah bowink bab sepanjang aku wat keja d ofizz kwan aku sorG nie asyik ngan lapop dia..so,hari ne kitorg kureng skit berceritaaaa...tpi da dkat2 blik tue aku da ada kwan berceritaaaa..so,masa blik tue semakin x teraasaa..hohohooo..paz tue tyme nk blik pulaaa huh~nek bus tue..cukup2 bontot aku jee..hohhooo...sabar jelaa..da lumrah idup nek buz pegi n blik..............
hah ne citernyaaaaaaaaaaaa..........akukah yg berSalah....tetiba je ingatt.....
untuk sorang sahabat close ku.."soweyyyla geng...aku lgila xthu mau ckp pa..bila ko ckp je plan nda jdi..aku pon ckpla yg kwan aku sorg ne demam..tpi btol2 la dia demam..mlm tue mmg nda d rncg aku mau kuar...lgipon kwan c dyg tue yg htr dia g klinik..paz tue aku jumppa dyg dia da okey da...dyg pon bwa aku jalan skali...mmg tidak dirancng..btol2 nda dirancang mlm tue...nk tau bgi aku ko laa antara byk kwan2 yg bwa aku jalan..aku epiw sgt2...nk tau klu aku kuar ngan dorg dyg mesti aku akn ckp klu ada ontel mesti lgi bez..klu x cya tnyaala member2 aku tuee....soweyylaaa...ontel terasa tol aku ngan ayat2 ko nee..ntah la napa...mcm ko anggap aku ne bukan kwn ko jaaa..padahal ko la kwn aku pling rapat tyme neee...aku da xthu g nk meluah ngan sapa klu bukan ngn ko klu aku ada masalh kaa...soweyyla..ko tau setiap kali aku jalan mesti aku nda pernah lupa ngan ko tau...tpi aku pikir tyme tue mesti ko nda mau jaln..bab ko plan kita kuar ari jumaat laaaaaa..so aku pon da save hari jumaat tue tuk kuar ngan ko n reramai...hah~~~~sudahlaaaa malz aku mau fikirr....k mau blik umah dlu..k papaI blogku yg TErCayggg

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails