Wednesday, July 14, 2010

More than wordzz...

Aku pon xthu nk ckap apa...tpi semalam memang bez gler jalan ngan kwan2 aku ne...kira semalam aku nak spend kwan aku sorg ne..tpi memandangkan dia sakit so x jadilaaa..tpi tyme blik dri practical kemarin dia da mkin sihat daaa...tpi tyme tue mayB rezeki aku kwan aku nie jalan ngan kwan dia...wah bezz gler bila dgr je kena blanja...sapa nak lepaskan peluuang...hohohooo.....bez gler tgok citer semalam..aku da teriak tahap kritical daaa...tpi bezzla sush aku nk ungkapkan..hohhooooo...tukar topik...habiz citer tentang smalam..hhoohooooooo...
Huh!sebenarnya aku x thu mau mengarut apa ari neee..yg pastinyaaa ari ini aku telah menyakiti ati kwan aku sorg nie...aku nak minta maaf bbyk...soweeeyyy...bgi aku..aku tahu aku bukan kwan terbaik yg tuhan anugerahkan tuk ko..tpi aku syukur sgat2 bab aku punya kwan sebaik kooo...tuk selamanyaaa..ko adalah sahabt terbaik aku.....thankz fren...
mmm,...ari ne aku mmg rasa mau demam jaaa..tpi aku kena tahan..kena lwan skit aku neee..hohooo...alhamdulilaaah da mkin chat pulak..xthu mcm mana tuk malam ne...hohoho..napa sejak akhir2 ne aku rasa lemaz badan semacm jaaa...huhuuu tpi aku kena kwatkan diri aku yg jauh dri family neee...aku mmg winduuu sgt ngan family aku nee..terutamanyaaa my papa...winduuu sgt....tpi aku kena faham gak situasi family aku sekarg nee..klu bley ak nda mau menyusahkan my family tuk lawat aku tuk minggu nee..macmanaaaa neee?????...adoiii..tpi pa2 hal aku sentiasa inginkan yg terbaik tuk family akuuuu....mizzzz all.....aku da xda idea nk mengarut neee...huhuuu...bdan kuang chat skett.....k tataaaa blog...see yaa

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails