Monday, July 5, 2010

First tyme nda sedar abez practical dayZ...

huh!hari ne penatttt gak....kna bgun awal pagi...kna berebut tandaz pulak awal pagi..owhh shittttttttttt....blik pulak sebelah petang...make me stress...but i can relax coz of you blog..hohooo...hah nak tau tmpt keja aku ne aku ada sorg kwan..nk tau nama dia wawn..tpi aku gelar dia "giGOlO n OnTel" pa tidaknyaa gya dia tue...jaht tahap gler...tpi i enjoy coz i hav friend like onTel....xla rasa bowink keja sorg2 bab ada kawan...thankz frenw..nk tgok gmbr diaa..hah ne dia..


nie kwanku yg nkal...


hah ne pulak gmbr tersmart diala katakan...hohoo..(perasan tue nnti)

hah smbung citer ttg kwan aku tyme practical ne..kwan aku ne nk tau jahat dia thap mana...adakah dia kentut aku...kuangg asam punyaaa budaK..haah~..tgoklah nnti ada jua ne pengsan kna kentut oleh aku ne...n nk tau keja dia tidoooooooo ja tyme keja...aku pon sama gak...bertukar2 la kmi neee menjaga..hohhooo...hah dia juga kwan aku tgok wyang sampai ke pagi buta g tue...gler eh..first tengok citer "lEganDa BuDak sEtan"bezzz gler citer ne bole d terima akal..aku syorkan kwan2 glah tgok...bezzz glerr...n petang pulak citer "AnDArTU TerlamPAu...owhh...sHit....buruk Gler ciTernyaaaa...thap kritical...byangkan mcm panggung tue kitorg PunYa..x bezzz Gler..smpi menguap beraTuz2 kali....kin panazzzz Pon AdA..paz tue dia Gak kwanku g karok22..belalak kmi berdua ne...lepazkan tension pRactiCa...hohooo.....byk g aku nk citer neee...tpi to be continue lahh yaaa...im oncie GucciE..tadaaaaaa

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails