Monday, August 16, 2010

wat in my minD...

semalam kuar wit my sis..penat gler..apalah malang sangat nseb aku kemarin..mula2 tue ingatkan dapt nek buz selesa rupa2nya...ya allah tuhan ja yg tau..ujian tol..paz tue bila sampai kk pula hujan trun dengan lebatnyaaa..hah tiDak!!!..paz tue yg pling malang G kunCi umah pulak tertinggal...tIdak!!!..tpi thing positive..ne mesti ujian dri tuhan d bulan2 posa ne..alhamdulilah aku dapt idea tyme aku belajar kat u dlu...cungkil pintu guna kaD..dengan sekelip mata terbuka pintu kitorg tue..hihhiii...
keesokkan harinyaaa...
alhamdulilah aku dapt mengerjakan posa aku pada 6 ramadhan ari ne..hihiii..bgun shur makan kfc n Pizza..wah selera tol pagi2 tdi..hihiii...p ofiz tdi pon lmbt..kakakaaa..ngantuk gler hari ne..
huh...napa yerk hari ne bowink sangat2 kat ofiz tdi...tahap kritical...aku xthu nak cakap apa..tiap2 hari isnin mulala kebowingan membelenggu aku..hohoo..tpi x sedar2 da blik umah...
blik umah pulak bowink...buka posa sorg2 laa aku...tdi member aku temankan aku bli makanan berbuka..mmm aku apa lgi blilah my favorite food..juiCe avocaDo,mee basah n martabak..hihihi...nda lma g mau berbukaaa....klah entri ne aku tuliz secara spontan apa yg terlintaz d kepala gue ne..k..onCie..selamat BerBuka Posa.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails