Tuesday, August 10, 2010

Bulan yg muliA..


mmmmm...sedeynyaaaa xdapat g solat terawih tuk malam ramadhan ne...udahlaaaa berjauhan dengan keluargaaa...esok pula kena sahur sendiri2...kena masak sendiri...mmmmmmmmm sedeynyaaaa....nk sangat bersahur dengan family...da 3 tahun da x rasa sahur dengan familyy..........mau blik kampunggg.......tdi petang aku ngan member aku g beli makanan bersahur...huhuuu...ciap beli beraz g...kakaaa..lucu gak berdikari ne hah...kena beli pa yg perlu ja tyme2 gne...ngan membazir..membazir adalah kawan syaitan...hihihiiiiiii...
mmmm..nak tau rya ne kitorg bertemakan baju hijAU...ooooooooooo...TIDAK!!!!!..........tpi aku da beli kain bju raya...harap2 aku sukaaa...ceh...
Bulan mulia ne aku nak sangat mengerjakan solat terawih beramai2 tpi memandangkan aku x thu masjid terdekat dengan umah aku kat sinsuran...aku kena semayang sendirilaa nmpknyaaa...mmmmmmmmm...sayup ja posa ne....perasaan aku d umah da tyme ne...nk mamam masakan mama....mudah2an d bulan ramadhan ini mendapat berkat dari aLLAH s.w.t...n dapt menyucikan dri dari segala kesalahan yang pernah aku bwat sebelum ini...amen...
hah mulai esok kena bangun lagi awal dari hari2 sebelumnyaaa...kena masak makanan tuk bersahur g...n kena g keja awal...jam 8 da kena ada d pejabat..tpi yg beznyaaa dapat blik awal dari hari sebelumnyaaa...hihihihhiiiiiiiiiiii...
mmm pa2 hal cmat MENyAMBUT BULAN RAMADHAN...TO ALL MY LOVELY FREN.........NGAN X POSAAA...



No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails