Saturday, August 14, 2010

Lastly.................

i lov my BloG....hihihiii...satu malam aku coba mengedit...............huh!....tpi setakat ne aku x berani g nk show kat suma org...bgi org2 yg bertuah ja yg tau pasal blog aku ne...hihiiiiiiiiiiiiiiiiii...
hari ini merupakan hari yang pling epiw dalam byk2 hari..bab anak buah blik g umah..so,meriah la umah apabila suma ada kat umah...huhuuu..berbuka sama2 tdi...kecoh Tol anak buah aku ne...dorg x posa tpi semangat jugak nak duk kat ataz meja..tpi mmang meriahlaaa...cuma tyme berbuka tue my Dad kena keja malam..so,kurgla kemeriahan berbuka...huhu...petg tadi mama masak my favorite food iaitu Bubur durian..mmm...sedapnyaaa.......syukur alhamdulilah suma yang mama n i masak habiz..licin...berselerala katakan...hihhii..........
esok pula terpaksala aku bgun awal..mmmmmmmmmm..malaznya nk blik kota kinabalu....hah tiDak...mulakan ari2 practical aku yg sagt membosankan dekat2 nak raya ne...huh!tpi hanya tggal 1 bulan lbih lgi aku ditempatkan dcna...sabr2....hohohoo..tpi mmg tidak dapt d nafikan yg Bank Tue mmG bez...hihihiiiiii..aku kira org yg bertuah Dapt practical dcna...hihihiii
ada tinggal beberapa jam g nak shur...niat daa...ngan lupa....mata da kabur da ne..hihhiii...k camat beRpoSA yaaaa...............Salam RamaDhan...............onCie

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails