Saturday, August 14, 2010

Packing...............

Sahur da berlalu berlalu tuk beberapa jam yg lalu...alhamdulilah aku masih lagi di beri kesempatan tuk mengerjakan puasa d bulan ramadhan yang mana hari ini merupakan 5 ramadhan...
nak citer pasal sahur hari ne aku tol2 liat nak bangun..apataknyaa my sis pasang lgu kwat2 pon aku langsung x dengar..tpi aku tersedar jam 4 pgi tdi..n makan sahur yg berlaukkan ikan masin,bambagan sayur taugi n ikan goreng...serta bubur durian...hihhiiiiiiiii....
tyme sahur ne anak2 buah aku masih nyenyak tido g..hohooo..ne gambr dorg
...kalau x mesti da sibuk gak makn ataz mejaa..kakaaaa.....
sebelah pagi pula..mandikan anak buah aku sumaa...ya allah tuhan ja yg tau macmna nak mandikan budak2 nakal ne....hohohooo..tpi bez gak..bukan anak buah je yg mandi aku pon turut serta gak mandi sama dorg...basah abez badan aku...huhuu...anyway bez....
hah malaznya mau kemaz barg2 ku nk berangkat p koTA kINAbALU TOWN.........malaznyaaa x terkata..yg aku malas bukan apa..nak nek buz tue..aku ne bukannya tahan sangat nak ikut buz...ciap2 muntah g ne....tidakkkkkkkkkkkk...harap2 perjalanan aku dari Tenom selamat aman n selesa....hihhii..okla nak packing barg dlu..onciE

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails