Thursday, August 19, 2010

my love Dayz..

mmm..mata aku wat hal lgi malam ne....so,aku nak g online jap..hihihiihiiii...esok adalah merupakan hari yg paling Bahagia bwat aku....yeyeeeeeeeee...bab esok merupakan hari Rehat aku pling lama dalam ofiz..hhhiiihiiii...beznyaaa...paz tue malamnya pulak aku bley tgok wyang....hihihiii..
hari in tyme d ofizz..aku bernasib bek bab aku hampir2 balik d sebabkan aku datg tiiiiiiiiiiiit.....hah aku tidak dapat menunaikan puasaaa yg 9...ne ujian aku d bulan posa ne...tpi aku coba tuk ikut member2 aku bgun shur gak...hohohoohooooooo.....aku xda mood tol2 tdi..bab pinggang aku tol2 skit....aku nangeZ tyme dalam bilik kebal kitorg tue..bab x than kesakitan....tpi xda sorg pon yg tau...so,aku nak luah dlam entri aku ne....hohooo...thankz blog.....hah aku da xthu nak wat pe g dlam entri aku ne...
yg pastinyaaa esok kena bgun awal tuk msak shur tuk member aku....so,,,aku nak cau dlu k...tataaaa....OnCie..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails