Saturday, August 21, 2010

APa yg perlu aku lakukan..????

mmm..hari ne memang ari pling membowinkkan bwat aku selama aku bercuti ari sabtu n ahad...aku xda planning langsung....awal pagi lagi aku da bgun masak sahur tuk member aku...aku tido jam 5 pgi...tgok wyang PhoBia yg menakutkan tue...gler tol citernyaaaa....hahaa sempat g teriak pgi2 buta tue...kakaaaa.......
sdey tol ari ne bab hset aku msuk bengkel pulak tuk 3 dayzz..nda boley tima kenyataan ne....adoiiiiiiiiiiiiii..bertambah2 la bowink ne...Tidak......
hah dalam entri aku kali ne aku nak luah ttg seseorg....dimana dia telah meluah ngan aku...aku x thu pa nak bwat...aku mmg ada perasaan cyg ngan dia tpi..?????aku slalu ingt tentang seseorg yg aku lebih sayangi..walupon kitorg da lostcontact...tpi aku xthu pa nak ckp...mmg aku terlalu cayang diaaa...
APA AKU NAK BWAT??
APA AKU NAK KATAKAN nE??????
AKU TOL2 XTHU????????????????rupanya selama ne dia simpan perasaan ngan aku pulak..kenapa tidak dengan org lain yg lebih baik dari aku....adooooooooooiiiiiii..aku X thu apa haruz aku lakukan....???????????????
~onciE~

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails